Najnowsza interwencja Uważam Rze

Patronaty

Święto mistrzów sprzedaży

kg

 

Konkurowanie „przeżyciem”, a nie produktem oraz wpływ nowych technologii – to tematy V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. – Specyfiką i największą wartością sprzedaży bezpośredniej są wbudowane w nasze DNA relacje międzyludzkie – powiedziała podczas inauguracji konferencji Ewa Kudlińska-Pyrz, przewodnicząca PSSB. To podejście potwierdził prof. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH: – Dzisiaj najważniejsze w biznesie nie jest to, co sprzedajemy, ale jak sprzedajmy.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość