Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Mistyfikacja konferencji MAK

Uwagi na temat pijanego generała Andrzeja Błasika były główną strategią konferencji MAK – przyznaje w rozmowie z gazeta-olawa.pl Igor Mintusow, ekspert PR oraz doradca Władimira Putina.

To ważna deklaracja, gdyż to właśnie on odpowiadał za przygotowanie słynnego wystąpienia Tatiany Anodiny.

„Guru marketingu politycznego Federacji Rosyjskiej" – nazywają go jedni, inni mówią o nim „nr 1 wśród politycznych najemników". W dokumentacji Forum Ekonomicznego w Krynicy Mintusow przedstawiany był jako człowiek wynajmowany do najtrudniejszych operacji marketingowych na całym świecie. Swoją wiedzą służył m.in. na Łotwie, Słowacji, w Mongolii, Polsce, podczas wyborów do Kongresu USA. Współpracował także z rosyjskim koncernem gazowym Gazprom.

Warto przypomnieć, że w trakcie zbierania dowodów słowa o alkoholu we krwi dowódcy sił powietrznych RP nigdy oficjalnie nie zostały potwierdzone. Mimo to w styczniu 2011 r. komisja MAK opublikowała raport na temat katastrofy smoleńskiej, w którym podano, że wykryto 0,6 promila alkoholu we krwi generała Błasika. Rzekomo miał on także naciskać pilotów, by ci mimo fatalnych warunków pogodowych lądowali na lotnisku Siewiernyj. Minutsow w wywiadzie przyznaje, że obie te informacje nie miały jakiegokolwiek potwierdzenia i ich podanie było manewrem mającym jeden cel: odwrócić uwagę od całej serii błędów i zaniedbań popełnionych przez Rosjan.

Współtwórca kampanii wyborczych Putina zdementował też słowa Tatiany Anodiny, która podkreślała, że gen. Błasik był w kokpicie Tu-154M, twierdząc, że „te słowa były nieudaną częścią konferencji komisji MAK".

—mbk

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej